VANATOAREA DE REDUCERI




    Rasfoiesc de ceva vreme site-urile de anunturi pentru a fi la curent cu anumite promotii.Sunt o vanatoare inraita de promotii si caut cat mai multe si diversificate.Daca pot de ce nu.Totul mi se trage bineinteles de la tv.Am urmarit eu odata o emisiune cu o intreaga vanatoare de cupoane.Bineinteles asta se intampla in alta tara decat a mea si cea ce faceau acei oameni prin vanatoarea lor chiar le iesea.Cu toate ca mare parte din lucrurile ce le achizitionau prin folosirea de cupoane nu mi s-au parut absolut necesare ,a inceput sa imi trezeasca interesul.Sa nu credeti ca acuma caut sa ma duc sa achizitionez vreun produs cu reducere tocmai de la Cuca Macai.Insa pot spune ca oarecum imi doresc sa pot cumpara anumite produse interesante pentru mine care au o oarecare reducere.De ce fac asta?Pur si simplu imi da impresia ca am castigat ceva banuti in plus.Cu siguranta pentru multi li se pare o prostie dar eu merg mai departe.Si in liniste.Deoarece sufletului meu pereche nu ii plac genul acesta de activitati.A incercat de fapt sa imi demonstreze ca aceste reduceri care eu cred ca sunt relativ interesante sunt o pacaleala.Am zis sa il las sa imi demonstreze.A luat un pliant si mi-a aratat un tv care doream sa il iau pentru camera copiilor.Bunicel la pret .Pretul initial era taiat si in momentul respectiv avea o reducere de 20%.Oau trebuie sa il iau.20%?Iti dai seama ?Hai sa il luam am zis eu.El nimic .A zis pas .Tv -ul era 1599 de lei si chiar mi-l doream.Am zis pace si gata .Daca omul nu vrea ce pot sa fac?Trece o saptamana ,ma  uitam pe alt pliant al aceluiasi magazin cand apare iar tv-ul meu dorit.Nu m-am uitat prima oara la pret ci la bila mare si rotunda rosie ce anunta reducerea de 35%.Ma ,da- o in masa de treaba ca daca nu vrea nici acum sa il iau, fac show mare cu el.Cand imi arunc ochii jos spre pret ,acestia din urma mi-au iesit din orbite cu totul.Pretul tv-ul era cu reducerea de 35% facuta 1659 lei.Nici un cuvant din partea mea.Taceam malc.Insa a gasit domnul pliantul si mi l-a proptit in nas.E ,cum e cu reducerile astea ale tale?Muream de oftica ca imi da peste nas.Nu este acelasi tv,i-am replicat eu.
Inca nu am ajuns la etapa de a umple casa cu cupoane de reducere pentru ca la noi inca nu exista capacitatea de a face asa ceva.Nu exista atatea cupoane pentru a face un maldar de hartiute prin casa.
Dar cu toate acestea rasfoiesc toate pliantele ce imi ajung in cutia postala pentru a vedea unde voi ajunge la urmatoarele cumparaturi.Nu ma las ,poate voi ajunge campioana cupoanelor din Romania cine stie?Cu toate ca nu o data mi s-a intamplat sa fiu extrem de dezamagita de felul de a putea folosi aceste cupoane,reduceri sau cum vreti sa ii ziceti.Merg intr-un supermaket  sa cumpar ce aveam nevoie si aflu ca din ziua respectiva se aplica o reducere de 20% la un produs ales de cumparator la alegere.Vai ,aici e rost de mine.Dar ce sa iau eu ca sa pot aplica reducerea respeciva ?Si sa fie oarecum si consistenta ca deh,nu e reducere daca iti scade 1 leu -2 lei.Aia e reducere?Incep  sa caut printre rafturi cam ce as avea eu nevoie si de valoare.Poc,si m-a lovit peste cap .Ce?Ideea cu televizorul bineinteles.Acela ce doream sa il cumpar nu se afla in locatia in care ma aflam la momentul respectiv ,insa e supermarket trebuie sa aibe si ei televizoare care sa fie pe placul meu nu?Zis si facut .Ma înarmez cu stoicism si ma infiintez la raionul de electronice.Aici cautam de zor pe cineva sa ma indrume si sa imi prezinte un televizor cum as vrea eu.Nu am gasit pe nimeni decat in momentul cand am chemat de la serviciul clienti.In sfarsit cu foarte mare rabdare si pierderea a cateva ore bune am reusit sa imi iau tv pe care mi-l doream.Ajunsa la casa de marcat ,casiera imi scaneaza produsul si imi spune valoarea ce trebuia platita-1899 lei.Am ramas putin incurcata ,acesta fiind pretul initial al produsului fara nici o reducere de 20% care eu o doream.Intreb ce se intampla ,la care casiera imi explica ca acel tv are deja reducere de 25% si nu i se mai aplica si cea de 20 pe care o doresc eu.Stupoare.Raman oarecum dezorientata,asta din cauza faptului ca simteam ca imi iese fum pe urechi ca in desenele animate.Renunt la produs bineinteles cu speranta ca voi gasi unul si pe bugetul meu fara preturi ascunse si cu reducere.
Langa mine un domn care achizitionase o punga de carne.Da ,carne.O punga de vreo 6 kg ,plina pana in gat .Acest domn ii spune respectuos domnisoarei casiere ca acela este produsul ce doreste sa i se faca reducere.Domnisoara ii arunca acestuia o privire ucigasa (nu mi-am dat seama de ce),probabil in gandul ei fiind ideea ca nu e bine sa mananci atata carne,si ii spune raspicat ca nu se poate.Acesta la randul sau bineinteles ca o intreaba de ce.Ea ii raspunde ca nu poate face reducerea pe produse cu gramaj decat daca acestea au intre 1-5 kg ,iar a domnului avea mai mult.
-O luati sau nu o luati,domnu?Adica mai ma faceti sa stau mult dupa dv.Acesta ii explica ca nu este mentionat nicaieri acest aspect si renunta bineinteles la produs ,urmand sa mearga si sa  ia o cantitate mai mica.
-Pai ce credeti,domnu,ca asa  lua lumea cu zecile de kg.
A ramas si domnul si eu cam cu niste expresii ale fetei ciudate ,cred eu pentru ca ,casiera se uita mirata la noi.Foarte contrazisa de altfel aceasta casiera .Avea total impresia ca ne da ceva de la propria persoana.
Sa ne intoarcem la tv-ul meu.
Nu l-am gasit decat dupa vreo doua saptamani cand imi luasem gandul si al meu s-a infiintat cu el acasa.Un frumusel de televizor LCD de 81 cm pentru camera copilasilor la pretul de 1499 de lei.Nu spun firma ca fac reclama.
Imi cam lasase un gust amar experienta mea cu reducerile insa incercam sa ma lamentez si defapt am incercat sa inteleg ca este o intreaga lupta si asta cu cupoanele.Pai ce e asa usor cum credeam eu?Nu.Trebuie sa te duci sa alergi dupa dansele(cupoane) si sa fii foarte atent ce produse iei si cate,si sa le iei in perioada cand se fac aceste reduceri.Si cu toate acestea sa nu te astepti (adica eu) sa ai un discount asa ca acela ce l-ai vazut pe la tv.Povesti.
Cu toate acestea am descoperit ca nu sunt singura.Sunt multi ce fac ca mine.Din probleme financiare sau nu toti ne dorim o reducere.
Sa vina reducerile!

CITITI SI

CE MAI VINDEM SAU CUMPARAM
ANUNTURI DE ANUNTURI
CE POSTAM PE RETELELE DE SOCIALIZARE



Comentarii

  1. Costin Andreescu31/7/14

    Oi fi tu vanatoare de reduceri dar nu stiu cat iti iese.Am incercat si eu .M-am lasat pagubas.

    RăspundețiȘtergere
  2. bubica31/7/14

    Am fost odata intr-un magazin si acolo la raftul cu produse pentru bebelusi avea un afis mare cu reducere 25% la scutece.Pentru a beneficia de acel discount trebuia sa dai la casa un tichet cu acea reducere ,pe care ti-l dadea o fata cu promotii.Din pacate pe fata respectiva nu am gasit-o decat dupa ce treceam de linia caselor.Adica dupa ce achzitionai produsul la pret intreg aveai reducerea de 25% cand mai cumparai altadata.Niciodata nu spun cum e cu aceste reduceri.Am luat produsul pentru ca aveam nevoie de el.Dar nu mai m-am intors sa iau altul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina31/7/14

    Da.mai este un mare supermarket care ai reducere la un produs la alegere,insa iti da un tichet cu aceea reducere pe care poti sa il folosesti intr-o anumita perioada .Deci trebuie sa mergi inapoi la ei sa mai cumperi niste produse ca sa poti sa beneficiezi de reducere.Niste hoti.

    RăspundețiȘtergere
  4. bono timisoara31/7/14

    Eu refuz sa mai merg in magazinele mari tocmai din cauza faptului ca mai mereu m-au dezamagit.In afara de faptul ca ma face sa umplu caruciorul cu toate prostiile si sa dau o gramada de bani,mai am si neplacuta placere sa ma fure la propriu.Una scrie la raft ca si pret si alta platesti la casa.Cand te uiti pe bon vezi ca e alt pret.

    RăspundețiȘtergere
  5. voicu31/7/14

    Da ,si mie mi s-a intamplat sa platesc altceva decat ce era la raft.Si cand am avut nesimtirea sa ma duc sa reclam acest lucru mi s-a spus sec ca nu a schimbat oamenii dupa raion pretul si ca acela este pretul vechi.Am dat produsul inapoi si ce credeti ca mi-au dat?Un tichet dala cum spuneti voi sa cumpar altceva.Cu mare tambalau a trebuit sa imi restituie banii.Pai eu v-am platit cu tichete mai hotilor?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

SUNTEM SAU NU....?

Unde se afla orgoliul unei vedete?