SI CAND MA SUPAR...


                                                                  


           As vrea sa tip.Dar nu ma aude nimeni.Nici pe mine nici pe altcineva.Refuz de cele mai multe ori sa mai ma uit la stirile ce apar pe la tv,cu toate ca asa mai pot vedea ce se mai intampla in cotidian.Vine ora 19 si comut telecomanda pe stiri.Pana la un moment dat cand bineinteles in grila stirilor apare si stirea despre alesii statului.Aceasta suna cam in felul ca parlamentarii primesc 4000 de lei pe luna ptr.chirie si bani de transport.Si punct .In momentul respectiv parca mi se urca sangele in creieri gata sa fac apoplexie de nesimtirea acestora, data si de titlul stirilor, ceva gen bla,bla,bla pe banii vostri.Ce era scris cu bla.bla,bla nemaireusiind sa vad datorita incetosirii globurilor oculari ,probabil din nebunie.Unul dintre parlamentari ,foarte vehement in a da explicatia se scuza de faptul ca primeste acesti bani datorita  faptului ca nu ar avea cum la sfarsitul saptamanii si anume in ziua de joi sa isi ia bagajelul si sa se duca la casa sa ( care cu siguranta acesta are undeva peste 6 camere)si sa se intoarca lunea.Chiar si atunci cand este in vacanta camera de hotel ii este necesara sa nu care cumva sa fie chemat de urgenta sa voteze vreo lege si el sa nu fie.
Dar pana aici despre aceasta nemaipomenita stire.Cateodata stau foarte mult si ma gandesc daca televiziunea nu cumva ne instiga prin genul respectiv de stiri.Cum  mama masii sa nu iti vina sa faci te miri ce ,cand vezi atata nesimtire.Cu  cine trebuie sa vorbim,la cine mai trebuie sa urlam fara sa fim auziti?Alo,alo fratilor noi muncim pe salarii ce nu ating nici macar 50% din cea ce voi luati pentru a fi cazati.Toata lumea zice -,,Pai nu ii mai votati,,.Si?Nu ii mai votez pe ei ,votez pe altii care  vor face la fel.Tot aici ar putea interveni intrebarea-EU CU CINE VOTEZ?Cu cine pot vota ca ceva sa se schimbe in tara asta.Cine ar fi potrivit nu are loc de sacali.Mi-as dori ca din spate sa vina generatia tanara care stie cu ce se confrunta tara.Nu se poate acest lucru din cauza dinozaurilor ce au dus tara la pierzanie timp de 25 ani.Si deci nu voi avea nici in acest an cu cine sa votez si voi vota cu cine cred eu ca pierd mai putin.Iar salariile nesimtite tot ale lor vor fi sau ale cei ce ii voi alege.Sa nu mai ma duc la vot?Pai cam asta ar fi dreptul meu,nu?Cam doar asa pot sa ii lovesc.Sau e poate in iluzia fiecaruia dintre noi ca facem acest lucru si anume ca ii lovesc cand defapt ma lovesc tot pe mine si pe buzunarul meu.Sa nu uitam cat ne costa alegerile acestea perfide.
Cum ramane cu milioanele de tineri ce isi cauta un loc de munca chiar platite si asa mizerabil cu 1000 de lei.Toate marile fast-food-uri ,mall-uri si terase sunt impanzite cu tinerii ce se caznesc sa ramana prin facultati .Facultati ce le fac practic degeaba.Cunosc mii de tineri cu facultati de management,economie si multe alte specializari ce lucreaza ca lucratori comerciali .Cei mai multi sunt indreptatiti sa renunte insuflandu-se ideea ca nu ii prea ajuta cu ceva cartea.Unde se mai situeaza in zilele noastre proverbul,,AI CARTE AI PARTE,,?Cam pe nicaieri.Cand privesc emisiuni tv in care sunt prezentate si promovate personaje ce n stiu sa lege doua fraze ,dar care au un foarte mare raiting ,atunci tinerii se gandesc ca poate macar promovand operatiile estetice si videochatul va avea  totusi ceva de castigat.Bani sau poate notorietate.Fetele isi doresc cu ardoare sa devina Bianca iar baietii vre un manelist celebru.Iar acei care inca mai au curajul sa continue o facultate o fac pentru a pleca.Cred ca cel  mai bine am pleca toti si i-am lasa pe acesti devoratori sa ramana stapani.Sa vedem cine le mai plateste exibitiile?Nu de alta dar ma gandesc doar la ideea ca acum nu am decat 35 de ani si ma chinui sa supravietuiesc intr-o lume corupta  pana in maduva oaselor.
        Referitor la coruptie si la stiri ,tot postul respectiv in urma cu ceva zile dadea stirea cum ca o doamna in varsta ,pensionara a recurs la suicid datorita faptului ca a dat 100 de lei comisiei ce trebuia sa ii prelungeasca dosarul de pensionare,doamna fiind intradevar f.bolnava si beneficiind pe buna dreptate de dreptul de a fi pensionata .Femeia a declarat ca acest lucru il facea an de an si nu numai ea ci si oameni ce aau avut necazul de a avea un accident de munca de au ramas fara o mana sau un picior.Sa ne fereasca DUMNEZEU ,de asa ceva si mai ales sa ne fereasca CEL DE SUS sa avem nevoie de acest gen de comisii.  Iar acest lucru este stiut.Cati dintre noi nu am mers la medic sau undeva unde aveam nevoie de vreun act cu ,nu neaparat bani,o atentie,o ciocolata ,un plic de cafea pentru a fi bagati in seama.
       Nu mai  vreau si cred ca multi dintre noi nu mai doresc sa traiasca intr-o tara plina de indiferenta data doar de catre noi insine prin permiterea acestor lipitori sa ne dezbine ca natiune.
     Mi se pare normal ca un medic ce s-a chinuit sa faca ani grei de scoala si multe sacrificii sa ceara spaga,atata timp cand parlamentarul are mii de euro salariul iar el mii de lei.
    Mi se pare normal ca profesorii sa ia spaga la examene care s-au chinuit ani de zile la catedre  sa invete si pe altii ceva,atata timp cat  alesii ne invata pe noi cum sa strangem cureaua ca a lor sa fie cat mai buna si mai ales cand acestia sunt primii ce iau spaga desi buzunarele lor sunt doldora de banii nostrii.
    Mi se pare normal ca tipa de la ghiseu sa imi ceara spaga atunci cand am nevoie de un act ,deoarece lucreaza la stat si eu o platesc ,iar ea a fost pusa acolo de o pila ce lucreaza pe la vreun partid.Eu i-am ales ,eu sa platesc.
    Lucrurile astea nu sunt spuse de catre mine prima oara ci de o natiune in fiecare zi.Nu pot sa vin cu tertipul-ROMANIA TREZESTE-TE,deoarece nu prevad ca o va face prea curand .Vreau decat sa nu mai vad zi de zi batrani ce au muncit o viata intreaga cum cauta prin gunoaie deoarece au o pensie de 300 de lei si nu le mai ajunge si de mancare,vreau ca atunci cand sunt nevoiti sa ia ajutoarele date la uniune sa nu mai fie batjocoriti si umiliti,vreau ca atunci cand merg la doctor sa ma pot duce si daca nu am bani in buzunar deoarece platesc cas-ul,vreau ca atunci cand prezint respect catre cadrele medicale dintr-un spital,institutie respectul fie intors,vreau ca atunci cand ma duc la supermarket casiera sa nu mai fie crispata de faptul ca desi are o facultate lucreaza 16 ore ca sa  aibe cu ce isi plati chiria.Vreau ca sa nu mai imi fie teama sa ma gandesc la faptul daca voi apuca sau voi avea o pensie atunci cand va fi cazul.
      Nu vreau sa fiu ipocrita si sa spun ca vreau sa fie in tara mea numai lapte si miere.Dar  nu suntem America.Suntem o tara mica care cu cineva ce este ajutat de catre cine trebuie in 10 ani maxim si-ar revenii cat de cat.In sufletul nostru stiu ca toti suntem patrioti si ne iubim tara.Trebuie sa avem grija pentru ca in curand acesti oameni alesi de noi ne vor face sa nu ne mai dorim acest lucru.
 deja prea mult cea ce am asternut aici sunt cu siguranta convins ca poate parea o nebunie dar

Imi doresc ca copii mei sa creasca intr-o tara a lor ,natala si nu pe alte meleaguri doar pentru  ca alta tara ii poate oferi confortul pe care tara sa ar trebuii sa fie obligata sa il dea.
                                                                          *********
       


                                                      
                                                                 




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

SUNTEM SAU NU....?

DE CE NU MAI VINE BARZA?