Barfe...barfe si iar barfe

(de la doamne pentru doamne)

Postul acesta nu este unul de criza ci unul cu criza.Si pentru ca titlul acestui post trebuie si demonstrat acesta face parte din categoria mondenitatilor de pe plaiurile mioritice.
Si mai la obiect despre subiectul cel mai recent ce tine in priza suflarea tabloidelor si anume ,,SCANDALUL CROCODILUL".
Pentru ca sunt convinsa ca toti stiu despre ce este vorba si nu ar avea vreun rost sa mai adaug cuvinte in zadar am sa trec direct la opinia mea despre acest subiect ,nu ca ar interesa pe cineva ,ci doar,, sa ma dau cu parerea"(vorba unei blondine de pe la noi).
In general parerea mea despre doamna de la Izvorani nu a fost intotdeauna una buna si anume aveam mici indoieli in ce priveste afisarile ei mondene din totdeauna am spus ca acestea ar fi regizate pentru o buna publicitate. Ca o fi fost asa sau nu cred ca foarte multe domnisoare si nu numai chiar si femei care chiar sunt casatorite si-ar dori sau si-ar fi dorit o viata ca a Monicai chiar daca nu stiu ce presupune aceasta.
Scandalul acesta cred ca a scos tot ce se putea mai bun de la Monica .Bravo nota 20 din partea mea si nu numai .Urmarirea emisiunii in care este pusa in fata celor 2 pitipoance sa i-si dea cu parerea de ce Irinel a ajuns in acest scandal ,cred ca a fost nu stiu e ceva la superlativ caruia nu ii pot da un nume...sau ..da e satisfactie .De ce ?Pentru ca se vede cu ochiul liber cea ce au dorit cele 2 tipe si puteau la fel de bine sa fie 10.Problema cred ca este de alta natura si anume ca Monica cu vrerea ei sau nu cu siguranta sa simtit un pic ranita daca nu sentimental atunci in orgoliu ca trebuie totusi sa recunoastem aceasta il are.
In fond si la urma urmei ea e cea care poarta numele de Columbeanu si care cu siguranta nu il va pierde prea usor .
Am admirat la ea ca desi are acelasi stil atunci cand apare pe ecran de a rade fatadic este mult mai coapta in momentul cand deschide gura .Iar in aceasta confruntare daca ii putem spune asa acest lucru si-a spus cuvantul.

Bravo!

Comentarii

  1. danutz158/10/10

    sa cam terminat dinastia columbencei de ce sa nu recunoastem aia o sa plece in america si pa iri

    RăspundețiȘtergere
  2. vivika38/10/10

    fie ce o fi Monica nu o sa il lase pe Iri

    RăspundețiȘtergere
  3. dorinica8/10/10

    asta e publicitate

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca au destula publicitate si fara scandaluri

    RăspundețiȘtergere
  5. dorinica8/10/10

    si tu crezi ca e pe bune

    RăspundețiȘtergere
  6. nu neaparat ma gandeam doar ca cea ce a spus Monica e demn de ea si sa recunoastem le-a cam ofensat pe cele doua

    RăspundețiȘtergere
  7. gabitza1258/10/10

    daca ai fi fost in cazul ei cum ai fi procedat?

    RăspundețiȘtergere
  8. intrebarea aceasta este strict adresata mie sau tuturor?

    RăspundețiȘtergere
  9. dorinica8/10/10

    eu una nu as fi acceptat pentru ca in cazul ei al Monicai are un viitor cat de cat asigurat si nu ar mai fi anonima

    RăspundețiȘtergere
  10. gabitza1258/10/10

    nu am cuvinte pentru ca nu cred ca as fi avut stapanirea ei de sine si intradevar m-as fi balacarit cu ele acolo

    RăspundețiȘtergere
  11. magdutza8/10/10

    nu o am la suflet pe Monica nu stiu sa spun de ce dar cred ca a facut bine ce a facut sau ce a spus

    RăspundețiȘtergere
  12. Cuvintele urate nu ar fi facut altceva decat sa alimenteze aceasta poveste mai cu seama atunci cand esti persoana publica....parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  13. bambyna478/10/10

    bun e foarte adevarat si atunci ce sa fac sa vina doua c...e si sa ma ia pe mine peste picior ca de ce barbatul meu a ajuns sa le-o t...a ca eu unde am fost si asa mai departe.Si care e problema daca leadato foarte bine e barbat si daca femeia salta fusta el ce sa faca sa zica nuu ca eu sunt iri si o am pe moni si sunt persoana publica ....si asa mai departe haide frate ca e pe dos zau asa alea doua a cautat sa se promoveze foarte bine le-a xis moni sa profite de moment

    sory ca postul e cam lung

    RăspundețiȘtergere
  14. vladutz298/10/10

    eu sunt baiat dar mi-a placut de moni
    alea doua sunt naspa

    RăspundețiȘtergere
  15. gabitza1258/10/10

    si revin totusi ...voi ce a-ti fi facut in locul ei?

    RăspundețiȘtergere
  16. vivika38/10/10

    pai daca am fi avut inteligenta ei ...la fel

    RăspundețiȘtergere
  17. bambyna478/10/10

    numai ca atunci cand esti tradat inteligenta nu i-si mai are locul

    RăspundețiȘtergere
  18. sa fie oare vorba de tradare?

    RăspundețiȘtergere
  19. gabitza1258/10/10

    dar de ce ca filmuletul e clar

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

SUNTEM SAU NU....?

DE CE NU MAI VINE BARZA?