SA VA DEA DOMNUL SANATATE!



                  Ca e mai bună decat toate si pentru ca dacă deja ai necazul de a suferi de ceva pana reuşeşti sa tratezi acel ceva capeti altceva.Cu siguranţă o boala de nervi.Cam așa stă treaba la noi în România.Sistemul sanitar este cel mai bolnav pacient posibil.
Un singur exemplu dau,pe mine însumi.Și anume am avut neplăcerea  ca ,corpul meu sa binevoiasca sa clacheze.Asta bineinţeles datorită faptului ca atunci cand mi-a dat sărmanul semnele nu am avut intuiţia sa merg sa fac investigații pentru a vedea ce se întîmpla.Asta nu am făcut-o nici datorită faptului ca trebuia sa îmi iau concediu numai pentru a putea intra la doctorul de familie ca sa mă trimită sau sa îmi spună ce anume trebuie sa fac.Si uite asa corpul meu m-a părăsit și am fost la un pas de a rămane cu o invaliditate.Nu vreau sa va spun prin ce tratament josnic din partea cadrelor medicale am trebuit sa trec doar datorită faptului ca nu înţelegeam ca trebuie sa introduc un plic în buzunarul acestora.A, si acest lucru l-am depistat mai tarziu cand o anume doamna ,suferinda si ea a intrat în vorba cu mine cu întrebări de genul.
-Si ce aţi păţit?Si la ce doctor sunteţi?Si cat i-aţi dat?
Eu eram perfect perplex de întrebările doamnei fiind prima oară în fata cu asa ceva.La care dansa adaugă.
-E ,asta care e acum e cam șpagar ,fără 100-150 nici nu sta de vorba.
-Despre ce anume vorbim?Ce sa vorbească?Trebuie sa îmi spună doar ce trebuie sa fac,atat.
-Pai da ,dar după el va rămane doctorul dumneavoastră.
Aveam o fermitate convinsă ca ,cu siguranţă eu trăiam pe altă lume .Și asta aveam sa o descopăr în următoarele zile.Bineinţeles ca am ajuns într-un final de a proceda cum mi-a sugerat doamna ,ruşine sa îmi fie ,dar scopul scuză mijloacele.
Bine nu neapărat aici ar cam fi problema ci la faptul ca ,cea ce am văzut în acest timp te lasă cu gura căscată.Putem  a ne compara foarte ușor cu o țara din lumea a treia pentru că în ce privește sistemul sanitar cam acolo ne situăm.Păcat de doctorii buni care ne parasec tara,daca raman acei ce incerca sa te salveze ,sau mai bine zis se prefac ca te salveaza doar in momentul cand acel plic intra in buzunarul lor.
Romanilor,sa va dea Domnul sanatate sa nu care cumva sa aveti nevoie de sistemul nostru sanitar ,caci tare intortocheat si dificil este.
Stiu ca din pacate toti ajungem pe mana lor la un moment dat ,dar atunci cand o facem trebuie sa ne rugam la divinitate pentru a ne acorda rabdare si timp.Timpul din pacate pentru unii este cel mai de pret lucru care il mai au la dispozitie,iar aceste cadre ale sistemului sanitar îl consuma ca adevarati devoratori ,aducand cat mai aproape inevitabilul.
Am avut si placerea sa intru intr-o clinica privata pentru a face anumite investigatii ,mintea mea fiind satula sa mai suporte nervii de a astepta ore in sir si chiar zile(ptr.ca se termina programul celui ce isi presta meseria ,ca si cand boala ar avea program).Nu va pot descrie ce s-a intamplat.Am ajuns la un hotel de 5 stele ,unde toata lumea era a mea.Incepand de la usa clinicii pana la investigatori toti imi mancau din palma si ascultau cea ce aveam de zis despre cea ce ma durea.Oare de ce?
Pentru ca plateam cea ce ei trebuiau sa imi faca.Adevarat ,dar plicurile ce trebuiesc bagate in buzunare oare nu ating de multe ori suma ce trebuie platita la o clinica privata?Eu platesc pentru serviciile medicale decontate de stat ,da?Ca toata lumea de altfel.Pai si atunci cand ajung la ei nu ar trebuii sa se ocupe de mine?Daca am stii cu siguranta ca nu ar exista atatea fraude in domeniu asigurarilor cu siguranta as opta pentru o asigurare privata de sanatate.E fabulos ,cam acesta ar fi cuvantul,sau mai bine spus nu exista comparatie intre cele doua institutii stat-privat.
In fine am avut norocul sa supravietuiesc datorita intuitiei mele de a continua cu privatii si anume am facut o operatie ce m-a costat intradevar o suma destul de frumusica dar care mi-a oferit in perioada de covalescenta o recuperare demna de o vacanta.

Eu pot spune ca norocul a fost de partea mea .Dar oare cati dintre noi pot spune acelasi lucru?

Comentarii

  1. eu a trebuit sa fac o banala operatie de apendicita si m-a costat de m-a usturat
    au venit si mi-au cerut de la obraz

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim8/7/14

    si cat ti-au cerut?sunt curios

    RăspundețiȘtergere
  3. Andrei Plimbaretu8/7/14

    Vezi tu singur ai recunoscut ca si folosit plicul.Deci daca tu ai facut lucrul asta asa se intampla la toti cand vad ca nu au sanse de reusita recurg la plicuri.

    RăspundețiȘtergere
  4. o doamna suparata8/7/14

    Cine are atatia bani sa mearga la clinici private?Pai noi muncim pe 1000 de lei si de unde sa dam la clinici private?Ai avut de ai dat .Daca erai ca noi muritorii stateai acolo zile in sir cum ai spus ca nu aveai incotro.Suntem la mana lor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Andrei Plimbaretu8/7/14

    Pai mai,doamna suparata ,e foarte adevarat cea ce spuneti dar de ce ar trebuii sa fim la mana lor?Aici este durerea cea mare defapt.Sunteti si dumneavoastra platitoare de taxe ca si mine si xulescu deci de ce sa fim la mana lor ca ei ar trebuii sa fie la a noastra?

    RăspundețiȘtergere
  6. o doamna suparata8/7/14

    i-si bat joc de noi pe la usile lor
    vreau sa spun ca nu avem cum sa mergem la clinici private pentru ca nu avem cu ce

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

SUNTEM SAU NU....?

DE CE NU MAI VINE BARZA?