PRODUSELE DE LARG CONSUM



                      De ceva timp incerc sa ma orientez sa cumpar produse ce nu isi fac neaparat reclama pe la tv.Si asta datorita faptului ca am ajuns la concluzia ca am inceput sa dam bani pe acest fapt.Si anume ca platim intr-o oarecare masura reclama si faptul ca este un produs cunoscut.Nu de putine ori mi s-a intamplat sa cumpar produse mai ieftine si mai bune calitativ ca cele ce au un brand.
Si mai mi s-a intamplat ca cele ce sunt cunoscute sa nu mai fie calitative vizavi de pret.
Cu ceva timp in urma o colega de a mea a fost plecat in Germania.De acolo cand a venit ,fata a zis sa faca si ea niste bani .Si a venit cu anumite produse pentru a le vinde.Gen dero,cafea,sapunuri,sampoane etc.Toate acestea de marca .Nu dau nume ca fac reclama.Zis si facut si cumpar de la ea, la un pret foarte bun dealtfel.Am fost placut surprinsa sa remarc calitatea acestor produse si oarecum contrariata de cele asemanatoare cu acestea ce se comercializeaza prin magazinele noastre.Diferenta ca de la cer la pamant.De ce ?Chiar ca nu stiu sa raspund.Pai nu este acelasi produs?De ce mama masii nu este la fel?Ca doar majoritatea de acolo isi au originea.Adica din Germania.Cum e cafeaua ,dero....
Si cum va spuneam m-am suparat si nu mai iau produse consacrate.Cumpar sampon,sapun,dero,cafea si toate cele fara nume daca pot spune asa.Insa dupa ceva timp ce sa vedeti?Au umblat frate si la aceste produse.Si anume,am crezut ca sunt eu nebuna,samponul e mai subtire,cafeaua nu mai are aceasi aroma si imi provoaca arsuri,dero are si urme de soda,balsamul de rufe e apa chioara.Numai la sapun nu a umblat probabil nu are cum.Mi-am zis,gata sunt paranoia.Trebuie sa imi fac un consult.Dar nu am ajuns pentru ca am descoperit ca nu sunt singura ce a dovedit acest lucru.
Pai si atunci ma intreb eu ,de ce oare tot ce e bun trebuie distorsionat cumva in tara asta?
Intr-un final va trbuii sa gasesc anumite produse ce le voi folosi.Sa trec la branduri ce costa o avere?Sau sa ma lamentez cu cele fara de reclama botezate?

Comentarii

  1. Anonim1/8/14

    Eu cumpar numai produse cu nume ,adica reclama .Cred ca daca sunt mai scumpe sunt si mai calitative .Eu asa vad treaba.

    RăspundețiȘtergere
  2. bebe4/8/14

    ia un produs din alta tara si compara-l cu unul de la noi de aceasi marca sa vezi surpriza

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim4/8/14

    ce tot vorbim?nevasta mea da o avere pe produse ce zice ea isi face treaba.M-a innebunit cand mergem la cumparaturi lista ce o face seamana cu o carte.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

SUNTEM SAU NU....?

Unde se afla orgoliul unei vedete?