VREM PACE

                                


                                                VREM PACE

Aseara  ma uitam la stirile de la ora 19.00 si  am vazut stirea pe care ne cam pune pe jar pe toate natiunile referitoare la razboiul ce sta sa se declanseze in nordul tarii noastre.Bineinteles ca stim cu totii ca daca acest lucru se va intampla vom fi mai mult sau mai putin implicati si noi.

Ca o ironie dupa stiri a inceput un film despre cea ce se poate intampla cu omenirea in cazul unui cataclism.Il mai vazusem dar mi-a placut de fiecare data si mi-am zis sa il vad deoarece nici nu aveam la ce altceva mai bun sa ma uit.

Dupa cele 2 vizualizari ale mele,adica stirea si filmul am stat si m-am gandit mai bine si mi-am dat seama cat de idioata poate fi omenirea si ca totul se intampla din cauza noastra bineinteles.Adica daca va incepe un razboi in Ucraina se va baga toate celelalte natiuni iar Rusia va riposta impotriva celorlalte natiuni printre care ne aflam si noi si este foarte posibil sa asistam la un al treilea razboi mondial ,pe de cealalta parte daca spre fericirea noastra a celor ce nu putem rupe incidentele dintre marile natiuni si totul se va innabusi ,trebuie sa facem ceva sa conservam planeta ,lucru binecunoscut de foarte multi ani si bine pictat si expus prin nenumarate productii de film,documentare si altele.

Sa lasam orgoliile la o parte si tot cea ce ne mituieste si ne da sperante desarte,sa ne aducem aminte ce poate aduce un razboi citiind istoria si sa ne imaginam cum cu tehnologia prezenta in ziua de azi  ce s-ar putea intampla.

Nu ne interezeaza interesele capilor ce pun la cale asa ceva ,suntem mai multi cei de rand ca cei ce conduc ,suntem acei ce va trage daca asa ceva se va intampla si trebuie sa ripostam ca SA FIE PACE.

Nu vreau sa dau in ipocrizie dar daca natura se va supara pe noi sa o faca ea nu noi insine sa ne suparam pe noi.Diferenta    -natura o mai putem drege.


 

 

 

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

SUNTEM SAU NU....?

DE CE NU MAI VINE BARZA?